طهوراطهورا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

طهورا مهربونترین دختر دنیا

نظرات (5)

مامان بیتا
6 اسفند 90 12:30
**********\/***\/****\/************* **********/\***/\****/\************* **********||***||****||************* **********||***||****||************* **********||***||****||************* ******(---------------------------------)******** ******(----------تولدت مبارک--------)******** ******(---------------------------------)******** ******(----------تولدت مبارک--------)******** ******(---------------------------------)******** ******(----------تولدت مبارک--------)******** ******(---------------------------------)******** ********************************** **********************************
مامان علی خوشتیپ
6 اسفند 90 14:42
تولدت مبارک طهورا جون
مامان رها
6 اسفند 90 14:43
سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم وسلام تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی به ما هم سر بزن اگر قابل دونستی
طهورا
12 شهریور 91 17:18
من طهورا هستم از مشهد 13 تا بهار از ووروجک شما زودتر به دنیا اومدم!!! عاشق لپاش شدم....امیدوارم همیشه شاد باشید...
سودابه
6 اسفند 91 8:53
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا از طرف من و نوهای گلم محمد متین و محمد مانی .به ما سر بزنین خوشحال می شیم